TOTAL PAGEVIEWS

T-SHIRT PRINTING

Wednesday, December 15, 2010

AKU YANG AKU - 2

Aku bisa menjadi apa sahaja...
Di dunia ini...
Semalam aku telah menjadi singa...
Hari ini aku menjadi merpati putih...
Esok atau lusah...
Aku mungkin menjadi kucing atau anjing...
Mungkin dan terus mungkin...
Aku akan menjadi...
Apa yang tak pernah terfikirkan...
Oleh kalian...

Tiada juga sesiapa yang bisa mengerti...
Akan diriku...
Termasuk diriku sendiri...
Hanya DIA yang bisa mengerti...
Akan segala-galanya...

sukad
22Apr89
Tawau
Pencarian diri dan kehidupan adalah satu pengembaraan yang misteri. Kita tidak pernah tahu apa yang menunggu di hujung sana. Apa yang harus dilalui, perlu dilalui supaya kita dapat belajar dan terus belajar tentang segala-galanya yang berkaitan dengan diri dan kehidupan. Amen.

No comments:

Post a Comment